Een personeelshandboek opzetten: de basis

Checklist

PDF 88.25 kb

21-01-2021

Download de tool
Sommige browsers blokkeren het invullen van interactieve pdf’s. De tool openen in een programma of app voor pdf’s is meestal de oplossing.
Deze checklist geeft u een overzicht van de aandachtspunten bij het maken van een personeelshandboek.

Een personeelshandboek is meer dan een opsomming van personeelsregelingen. Denk aan praktische zaken als een inhoudsopgave en paginanummering. Maar ook aan de boodschap die u wilt overbrengen, de schrijfstijl en de toegankelijkheid.

Met deze checklist heeft u alle basisbeginselen voor het maken van een personeelshandboek op een rij. Zo kunt u goed voorbereid van start.

Maak een account aan, je hoeft geen abonnee te zijn om het artikel te kunnen lezen


Al een account? Log in.

Kies een wachtwoord van tenminste 8 tekens.

Vul wee keer hetzelfde wachtwoord in.

Vul uw organisatie in.