VERDIEPINGSARTIKEL

Bescherm de investering die databank heet

14 juli 2020 6 minuten Door redactie

Voor ondernemingen is het belangrijk inzicht te krijgen in wat potentiële klanten interessant vinden. U kunt hun interesse afleiden uit aankopen, maar ook bijvoorbeeld uit klikbewegingen op uw website. Deze gegevens kunt u vastleggen in een databank en die is veel geld waard. Naast alle waardevolle gegevens die ze bevatten, heeft uw onderneming er als producent van de databank namelijk tijd, geld en moeite in geïnvesteerd. Hoe kunt u deze investering dan beschermen?

Gegevens over het belang van data, data-analyse, het verrijken van data enzovoorts vliegen de laatste tijd om de oren. Logisch: aan data valt veel af te lezen.Koopgedrag, interesses van potentiële kopers, alles begint met het vastleggen van het

Maak een account aan, je hoeft geen abonnee te zijn om het artikel te kunnen lezen


Al een account? Log in.

Kies een wachtwoord van tenminste 8 tekens.

Vul wee keer hetzelfde wachtwoord in.

Vul uw organisatie in.