Telefoneren

Over deze cursus

Duur

Videocollege: 12 minuten

Beroepscompetenties

Aansturen, Aandacht en begrip tonen, Plannen en organiseren, Op de behoeften en verwachtingen van de 'klant' richten, Instructies en procedures opvolgen.

Resultaat

Als u slaagt voor de eindtoets, ontvangt u per e-mail een persoonlijk certificaat.

Tussen privé telefoneren en zakelijk telefoneren zit een groot verschil. Zakelijk gezien voelen veel mensen zich onzeker. Deze cursus leert u om een goed en zakelijk telefoongesprek te voeren. In slechts een paar stappen heeft u het zakelijk bellen volledig in de vingers.

Uw resultaat

U heeft nog geen toets gemaakt

Gerelateerd aan deze tool

Laatst toegevoegd

Meest gelezen

  • Wat is VoIP?

    De afkorting staat voor Voice over Internet Protocol en het is de benaming voor telefonie via internet. Men spreekt ook wel over internetbellen, al is dat strikt genomen...

  • Hoe pak ik een wisselgesprek aan?

    Als u een wisselgesprek krijgt, is het niet netjes de eerste beller gelijk weg te drukken om vervolgens met de tweede beller in gesprek te gaan. Degene die het eerste...

Heeft u een vraag over Telefoneren?

Bouke van Kleef

Innovatiecoaches, trainers, adviseurs, huisstijlspecialisten en programmeurs

AVK
Adviseur is nu beschikbaar