Heeft u al uw huisstijldragers op een rijtje?

Een nieuwe huisstijl invoeren: het heeft meer voeten in de aarde dan veel bedrijven denken. Er zijn namelijk een hoop objecten die uw huisstijl dragen, en u kunt er makkelijk een of meerdere over het hoofd zien. Regelmatig inventariseren welke huisstijldragers uw bedrijf op een bepaald moment allemaal heeft, is dan ook een must.

23 februari 2015 | Door redactie

U kunt kiezen tussen een gefaseerde en een 'overnight' (alles in één keer) invoering van de nieuwe huisstijl. Gefaseerd verkleint de kans op fouten, maar u raadt het al: veel bedrijven kiezen hier niet voor. Belangrijk is daarom dat u precies weet welke huisstijldragers uw bedrijf op dat moment allemaal heeft. Het palet van huisstijldragers loopt namelijk uiteen van briefpapier, de visitekaartjes en brochures tot aan de website, PowerPoint-presentaties en het bedrijfslogo op het dak.

Regelmatig inventarisatie huisstijldragers

Weet u welke huisstijldragers uw bedrijf allemaal heeft? En kunt u deze uit de losse pols opnoemen of maakt u regelmatig een inventarisatie van alle huisstijldragers? Marketing Rendement is benieuwd! Rechts van dit bericht kunt u uw stem laten horen in een online poll. Als u meer tekst en uitleg wilt geven, kunt u ook reageren onderaan dit bericht.