Nalaten aan goede doelen in de schijnwerpers

Er komt een gezamenlijke campagne om het nalaten aan goede doelen onder de aandacht te brengen. De komende maanden wordt de campagne verder uitgewerkt, zodat die van start kan gaan in het laatste kwartaal van 2017.

28 juni 2017 | Door redactie

Nalatenschappen en legaten zijn een belangrijke bron van inkomsten (tool) voor uw organisatie. Om uw kansen op deze inkomsten te vergroten, is het zaak om uw achterban goed te informeren over de mogelijkheden. De gezamenlijke campagne van verschillende organisaties uit de non-profitsector moet daar een belangrijke bijdrage aan leveren. Goede Doelen Nederland (GDN) heeft recent laten weten dat de campagne definitief doorgaat.

Aansluiten bij de campagne

Op dit moment hebben 77 organisaties zich aangesloten bij de campagne en de overeenkomst ondertekent. Uw organisatie kan zich nog steeds aansluiten bij deze campagne. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met één van de volgende personen:
Camille Boyer (KWF) 06-12233733, Jos Willems (Greenpeace) 06-43472542, Marjolein Blank (Dierenbescherming) 06-25052159 of Suzanne Morton-Taylor (Hartstichting) 06-16437036. Stapt u pas in na de start van de campagne, dan kunt u te maken krijgen met extra kosten.