Klacht over Rendement Uitgeverij

Uiteraard streeft Rendement Uitgeverij ernaar om alleen tevreden klanten te hebben. Desondanks kan het gebeuren dat u een klacht heeft met betrekking tot één van onze producten of dienstverlening. Graag lossen wij uw klacht zo spoedig mogelijk op. Wij nemen alle klachten serieus en waarderen uw feedback. Hieronder leest u wat onze klachtenprocedure is.

Hoe dient u een klacht in?

Indien u een klacht heeft over één van onze producten en/of dienstverlening kunt u deze middels het klachtenformulier aan ons doorgeven.

Wat doen wij met uw klacht?

Onze afdeling Klachten neemt uw klacht binnen drie werkdagen in behandeling en neemt contact met u op om u te informeren over de verdere afhandeling. In een schriftelijke reactie krijgt u:

  • een ontvangstbevestiging van uw klacht;
  • een (korte) beschrijving van uw klacht;
  • op welke termijn u een antwoord kunt verwachten.

Uiteraard zoeken wij naar een spoedige en passende oplossing. Wij streven ernaar om u binnen 14 dagen een schriftelijke en inhoudelijke reactie op uw klacht te geven met daarin een passende oplossing.

Open het klachtenformulier


Wilt u uw klacht verduidelijken met bijvoorbeeld een screenshot of ingescande factuur? Stuur deze dan alstublieft als bijlage naar klacht@rendement.nl. Vermeld in uw bericht dan ook uw contactgegevens en een duidelijke omschrijving van uw klacht.