Klacht over Rendement Uitgeverij

Uiteraard streeft Rendement Uitgeverij ernaar om alleen tevreden klanten te hebben. Desondanks kan het gebeuren dat je een klacht hebt met betrekking tot één van onze producten of dienstverlening. Graag lossen wij je klacht zo spoedig mogelijk op. Wij nemen alle klachten serieus en waarderen je feedback. Hieronder lees je wat onze klachtenprocedure is.

Hoe dien je een klacht in?

Als je een klacht hebt over één van onze producten en/of dienstverlening kun je deze middels het klachtenformulier aan ons doorgeven.

Wat doen wij met je klacht?

Onze afdeling Klachten neemt je klacht binnen drie werkdagen in behandeling en neemt contact met je op om je te informeren over de verdere afhandeling. In een schriftelijke reactie krijg je:

  • een ontvangstbevestiging van je klacht;
  • een (korte) beschrijving van je klacht;
  • op welke termijn je een antwoord kunt verwachten.

Uiteraard zoeken wij naar een spoedige en passende oplossing. Wij streven ernaar om je binnen 14 dagen een schriftelijke en inhoudelijke reactie op je klacht te geven met daarin een passende oplossing.

Open het klachtenformulier


Wil je je klacht verduidelijken met bijvoorbeeld een screenshot of ingescande factuur? Stuur deze dan alsjeblieft als bijlage naar klacht@rendement.nl. Vermeld in je bericht dan ook je contactgegevens en een duidelijke omschrijving van je klacht.