Het keuzemenu van de klantenservice overslaan

De klantenservice van een ander bedrijf bellen is een tijdrovende klus. Bovendien kost het uw werkgever geld. Met de app Skip the menu kunt u het keuzemenu van de klantenservice overslaan zodat u meteen de juiste persoon aan de lijn krijgt en sneller weer verder kunt met uw andere werkzaamheden.

14 januari 2015 | Door redactie

Ook voor uw werk zult u telefonisch contact opnemen met klantenservices van organisaties. Misschien belt u wel eens met de Belastingdienst, een telecomprovider of een verzekeraar. Voordat u daadwerkelijk een medewerker van de klantenservice aan de lijn krijgt, moet u meestal eerst een uitgebreid keuzemenu doorlopen. Dat kost niet alleen tijd maar ook geld. Voor de minuten die u kwijt bent aan het doorlopen van keuzemenu’s, betaalt uw organisatie immers. Met de app Skip the menu kunt u deze keuzemenu’s nu heel handig overslaan.

App werkt bij populaire klantenservices

De app Skip the menu navigeert u door de keuzemenu’s nog voor u daadwerkelijk belt. Pas als u de juiste afdeling heeft geselecteerd, gaat u bellen en wordt u direct doorverbonden met de afdeling van uw keuze. Dit kan uw organisatie een hoop geld besparen. De app werkt voor de meest gebelde klantenservices en breidt dit aanbod regelmatig uit met updates. De app laat alle mogelijke keuzes overzichtelijk zien op het scherm van uw smartphone. Hierdoor kunt u snel én in uw eigen tempo alle opties bekijken en de juiste kiezen. De app is verkrijgbaar voor Android en iOS.