Marketing moet de waarde van uw merk, product of dienst duidelijk maken aan (bestaande en potentiële) klanten, met als doel om er zo veel mogelijk van te verkopen. Marketingactiviteiten kunnen gericht zijn op het vergroten van de naamsbekendheid en een goed imago, maar ook aanzetten tot concrete actie en zo direct omzet genereren. Het is zaak om te weten waar (potentiële) klanten behoefte aan hebben en daar zo exact mogelijk op in te spelen. Dat kan via allerlei media en in allerlei vormen. Denk aan e-mailmarketing, direct marketing, telemarketing en online marketing.
Innovatie en Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) bepalen steeds meer de reputatie van een onderneming. Dat blijkt niet alleen uit s...
Een onderneming heeft bij de rechter bot gevangen in een zaak over een online verkoop. Op de bestelknop op de website stond alleen 'verzende...
Bij het versturen van een e-mail, krijgt u het liefst zo snel mogelijk antwoord. Dan weet u tenminste waar u aan toe bent en wat u te doen s...
Veel consumenten lezen beoordelingen van anderen voordat ze iets online kopen. Reviews zeggen een hoop over de ervaringen van anderen met ee...