VERDIEPINGSARTIKEL

Personal branding: ontdek uw eigen merk

10 november 2022 11 minuten Door redactie

Als u weet wat personal branding is en hoe u kunt bepalen wat uw eigen merk is, is de volgende stap het toepassen van de theorie in de praktijk. Dat is lang niet altijd even makkelijk en gaat niet iedereen even goed af. U moet kritisch naar uzelf kijken en sterke punten, maar ook ontwikkelpunten benoemen. Dat is noodzakelijk om inzicht te krijgen in wie u bent en hoe uw merk onderscheidend is.

Als u een goed inzicht heeft in uw sterke punten, vaardigheden, waarden en interesses, kunt u die kennis over uw eigen persoon inzetten om uzelf te onderscheiden van de anderen in uw branche. Om te weten waarin u onderscheidend bent, is het slim om inzicht te krijgen in uw eigen stijlen, voorkeuren en achtergronden.

Le

Maak een account aan, je hoeft geen abonnee te zijn om het artikel te kunnen lezen


Al een account? Log in.

Kies een wachtwoord van tenminste 8 tekens.

Vul wee keer hetzelfde wachtwoord in.

Vul uw organisatie in.