In contact komen met andere marketeers?

30 juni 2017 Door redactie

Marketeers bekijken continu hoe de markt zich ontwikkelt en hoe zij daar het beste op kunnen inspelen. Het is soms prettig om hierbij van gedachten te kunnen wisselen met marketeers van andere organisaties, bijvoorbeeld via LinkedIn.

Marketeers van andere organisaties kunnen meestal tot de concurrentie gerekend worden, maar professionals kunnen elkaar soms natuurlijk ook helpen. Bijvoorbeeld door informatie te delen over een bepaald onderwerp dat vaak vragen oproept. Het opbouwen van een netwerk met gelijkgestemde marketeers kan op LinkedIn bijvoorbeeld in de groep Dutch Marketing Professionals. Hier kunnen marketeers vragen stellen aan collega-marketeers, discussies starten, reageren op andermans posts, kennis delen en informatie vergaren.

Huisregels LinkedIn-groep

LinkedIn-groepen moeten altijd goed gemonitord worden (tool), zodat de kwaliteit en het objectieve karakter van de discussies gewaarborgd blijft. In de LinkedIn-groep Dutch Marketing Professionals is producten of diensten onder de aandacht brengen bij anderen bijvoorbeeld mogelijk, zo lang ze gratis zijn. De etiquette op LinkedIn luistert nauw.

Bijlagen bij dit bericht

Gerelateerd aan dit nieuwsartikel

Laatst toegevoegd

Meest gelezen

Heeft u een vraag over LinkedIn?

Richard van Berkel

Directeur en adviseur

LVB Networks
Adviseur is nu beschikbaar