Nog nauwere samenwerking IAB Nederland en de BVA

7 september 2018 Door redactie

Twee brancheverenigingen op het gebied van (digitale) marketing bundelen hun krachten én kennis: IAB Nederland en de BVA (Bond van Adverteerders) gaan nauwer samenwerken. Bovendien zullen ze voortaan op één locatie zetelen.

IAB Nederland (Interactive Advertising Bureau), de branchevereniging voor digitale marketing en interactieve advertenties, en de Bond van Adverteerders (BVA) slaan de handen ineen. Door het huwelijk van deze twee brancheverenigingen voor mediabureaus, adverteerders (tools) en exploitanten ontstaat het grootste samenwerkingsverband op het gebied van digitale marketing in Nederland.

Fysiek op dezelfde locatie in Amsterdam

De bondgenoten gaan niet alleen hun kennis delen en krachten bundelen, het partnerschap wordt ook fysiek door samen op dezelfde locatie neer te strijken. Het gaat hierbij om het HNK-gebouw aan de Anthony Fokkerweg in het zuidwesten van Amsterdam. IAB Nederland zit hier al, dus dat betekent dat de BVA haar huidige pand aan de Hogehilweg in Amsterdam Zuid-Oost zal verlaten.

Bijlagen bij dit bericht

Gerelateerd aan dit nieuwsartikel

Laatst toegevoegd

Meest gelezen

E-learningcursussen

  • SWOT-analyse
    • Videocollege 34 minuten

    Uw sterke punten naast uw zwakke punten zetten. Goed kijken, vergelijken, combinaties uitproberen, en zo ontdekken dat er nog zoveel meer mogelijkheden bestaan. Dat is de beproefde...

Heeft u een vraag over Marketingmix?

Richard van Berkel

Directeur en adviseur

LVB Networks
Adviseur is nu beschikbaar