Omzeil keuzemenu’s van klantenservices

De app Skip the menu helpt u de telefoonkosten van uw organisatie te verlagen. U hoeft namelijk niet langer te betalen voor de verloren belminuten die u en uw medewerkers verbruiken voor het doorlopen van keuzemenu’s.

29 december 2014 | Door redactie

Niet alleen privé maar ook voor uw werk zult u regelmatig telefonisch contact opnemen met klantenservices van organisaties. Denk aan de Belastingdienst, een bank, een telecomprovider of een verzekeraar. Voordat u daadwerkelijk een medewerker van de klantenservice spreekt, moet u meestal eerst een uitgebreid keuzemenu doorlopen. Dat kost niet alleen tijd maar ook geld. Voor al die minuten die u en uw medewerkers kwijt zijn aan het doorlopen van keuzemenu’s, betaalt uw organisatie immers. Met de app Skip the menu kunt u deze keuzemenu’s nu heel handig omzeilen en betaalt u pas als u de juiste afdeling heeft gevonden.

Skip de menu navigeert u door het keuzemenu

De app Skip the menu navigeert u door de keuzemenu’s nog voor u daadwerkelijk belt. Pas als u de juiste afdeling heeft geselecteerd, gaat u bellen en wordt u direct doorverbonden met de afdeling van uw keuze. Dit kan uw organisatie een hoop geld besparen. De app ondersteunt de meest gebelde klantenservices en breidt dit aanbod regelmatig uit met updates. De app laat alle mogelijke keuzes overzichtelijk zien op het scherm van uw smartphone. Hierdoor kunt u snel én op uw eigen tempo alle opties bekijken en de juiste kiezen. De app is verkrijgbaar voor Android en Apple.