Webwinkel

Net als andere winkels wil een webwinkel klanten verleiden om te neuzen in het winkelaanbod om vervolgens tot aankoop over te gaan. Maar een webwinkel heeft nog een aantal specifieke aandachtspunten. Zo moet u zorgen dat klanten uw webwinkel vinden in zoekmachines, u moet een digikassa uitzoeken die het beste bij uw wensen en doelen past, en goed nadenken over de manier waarop u klanten online kunt prikkelen. Maar helaas is het niet alles goud dat er blinkt in webwinkelland. Nog regelmatig komen er klachten binnen over hoge of onduidelijke verzendkosten, het tijdstip van afleveren en het niet op voorraad zijn van producten. En wat dacht u van haperende techniek, waardoor een klant zijn online bestelling niet kan afronden? Vervelend voor die klant, maar net zo zeer voor u. Werk aan de webwinkel dus! 

 

Vraag en antwoord

Hoe werkt het ontbindingsrecht?
Het ontbindingsrecht (ook wel herroepingsrecht of bedenktijd genoemd) is het recht van de koper om de koopovereenkomst zonder opgaaf van reden te kunnen ontbinden als hij tot de conclusie komt dat uw product toch niet bevalt of te impulsief is gekocht. Dit geldt alleen voor aankopen online.... Lees het hele antwoord