Adverteren

Het doel van adverteren is om uw doelgroep te verleiden tot een specifieke actie. Het maakt daarbij niet uit of het gaat om het kopen van uw product is, of het gebruikmaken van uw dienstverlening. Met adverteren promoot u uw product of dienst en zorgt u ervoor dat uw doelgroep uw boodschap te zien krijgt. Zo vergroot u de kans op het verkrijgen van meer klanten. Uw organisatie kan adverteren in tijdschriften, kranten, op de televisie, op de radio of via een ander medium. De doelgroep die u wilt bereiken is het uitgangspunt bij het kiezen van het marketingkanaal. Daarnaast moeten uw aanbod en het profiel van uw organisatie passen bij het kanaal dat u kiest. Zorg hierbij voor continuïteit en consistentie in uw advertenties. Dit versterkt de boodschap die u overbrengt. 

 

Infographics

Videocontent delen, de voor- en nadelen

Adverteren Publicatiedatum 31-07-2019

Bedrijfsfilmpjes, instructievideo's, inspirerende filmpjes of good oldfashioned reclame: met videocontent kunt u mensen aan uw organisatie binden en hen tot actie bewegen....

Vergelijkende reclame

Adverteren Publicatiedatum 31-07-2019

Vergelijkende reclame is in principe toegestaan, maar het moet wel aan verschillende voorwaarden voldoen. Rechts ziet u voorbeelden die niet door de beugel kunnen, want...

E-learning

Online marketing
Videocollege
29 minuten
Publicatiedatum: 26-02-2014

Vraag en antwoord

Mogen wij voor ons gemaakte foto's hergebruiken?
Om te weten te komen of u de foto – die door het reclamebureau is gemaakt – kunt hergebruiken, moet u nakijken onder welke voorwaarden dit bureau de foto aan uw organisatie heeft geleverd. Kortom, u zult moeten uitzoeken waarvoor u precies heeft betaald toen u de foto’s... Lees het hele antwoord