VERDIEPINGSARTIKEL

Mogelijkheden voor het optimaal beheren van klantrelaties

25 juli 2024 6 minuten Door redactie

De meeste accountants- en administratiekantoren hoeven niet te smeken om klanten. Zij kloppen vaak uit zichzelf bij u aan. Heeft u eenmaal een interessante klant aangetrokken, dan wilt u die natuurlijk behouden. Voor het binden van uw klanten aan uw kantoor kunt u een beroep doen op Customer Relationship Management (CRM), een systeem voor klantrelatiebeheer, maar er zijn meer mogelijkheden om klanten binnen de deur te houden.

Het belang van een CRM is het versterken van de relatie die heeft met uw klanten. Met CRM-software kunt u onder andere:

  • klanteninformatie vastleggen;
  • klantenaccounts beheren;
  • verkoopstrategieën verbeteren;
  • ontwikkelingen bij klanten in kaart brengen;
  • data verzamelen over

Maak een account aan, je hoeft geen abonnee te zijn om het artikel te kunnen lezen


Al een account? Log in.

Kies een wachtwoord van tenminste 8 tekens.

Vul wee keer hetzelfde wachtwoord in.

Vul uw organisatie in.