Alle zakelijke shopaholics opgelet!

U en uw vakgenoten krijgen steeds vaker de verantwoordelijkheid over de inkoop van producten en diensten voor uw organisatie. En uw manager ziet het liefste dat u dit ook nog tegen een zacht prijsje doet. U heeft dan ook een uitgebreid netwerk van leveranciers en onderhandelen, dat kunt u wel. Maar u kunt ook nog wat creatieve oplossingen bedenken die de prijs kunnen drukken.

17 april 2012 | Door redactie

Een manier om de kosten van de inkoop te drukken, is door de afdelingen in uw organisatie gezamenlijk te laten inkopen. Hoe meer producten of diensten u afneemt, hoe groter de korting die u kunt bedingen. Als één persoon binnen uw organisatie zich met de inkoop bezighoudt, voorkomt u daarnaast dat er te veel voorraad wordt ingekocht. En heeft u wel eens gedacht aan de buren? Als er in de omgeving soortgelijke organisaties als die van u zitten en u koopt samen in, brengt dat de stuksprijs natuurlijk flink omlaag. Trek de stoute schoenen aan en vraag eens rond.

Inkoop van secretaresses

BusinessBookers inventariseerde wat vandaag de dag de belangrijkste inkopen van secretaresses zijn. In de tabel hieronder ziet u welke producten en diensten dit zijn. Office Rendement is benieuwd of dit ook voor u geldt. Misschien ziet uw boodschappenlijstje er wel heel anders uit? Als u zich geroepen voelt om dit te delen, kunt u dat doen door te reageren onder dit webbericht.

Top 14 Inkopen Secretaresse