VERDIEPINGSARTIKEL

Nieuwe manieren ontwikkelen om uw donateurs aandacht te geven

10 maart 2021 5 minuten Door redactie

Aandacht voor elkaar is in deze periode extra belangrijk. Uw non-profitorganisatie zal ook voldoende aandacht moeten geven aan (potentiële) donateurs. In de huidige coronacrisis kan dat toch iets lastiger zijn.

U kunt minder makkelijk de straat op om de boodschap van uw goede doel te delen. U moeten andere manieren vinden om de aandacht van de donateur te trekken. Waar kunt u dan allemaal aan denken?

Aandacht is een mooi kernwoord in deze periode die gedomineerd wordt door het coronavirus. Aandacht komt u tegen in verschillende facetten. Hierbij kan het bijvooorbeeld gaan om:

  • aandacht voor de crisis waar we in zitten;
  • aandacht voor de problemen in de wereld;
  • aandacht voor de beperkingen om met

Maak een account aan, je hoeft geen abonnee te zijn om het artikel te kunnen lezen


Al een account? Log in.

Kies een wachtwoord van tenminste 8 tekens.

Vul wee keer hetzelfde wachtwoord in.

Vul uw organisatie in.