VERDIEPINGSARTIKEL

Nieuwe manieren ontwikkelen om uw donateurs aandacht te geven

10 maart 2021 5 minuten Door redactie

Aandacht voor elkaar is in deze periode extra belangrijk. Uw non-profitorganisatie zal ook voldoende aandacht moeten geven aan (potentiële) donateurs. In de huidige coronacrisis kan dat toch iets lastiger zijn.

U kunt minder makkelijk de straat op om de boodschap van uw goede doel te delen. U moeten andere manieren vinden om de aandacht van de donateur te trekken. Waar kunt u dan allemaal aan denken?

Aandacht is een mooi kernwoord in deze periode die gedomineerd wordt door het coronavirus. Aandacht komt u tegen in verschillende facetten. Hierbij kan het bijvooorbeeld gaan om:

  • aandacht voor de crisis waar we in zitten;
  • aandacht voor de problemen in de wereld;
  • aandacht voor de beperkingen om met

Met een gratis account kunt u verder lezen


Al een account? Log in.

Kies een wachtwoord van tenminste 8 tekens.

Vul wee keer hetzelfde wachtwoord in.

Vul uw organisatie in.