VERDIEPINGSARTIKEL

Sterk merk door focus op de karaktereigenschappen van uw organisatie

25 augustus 2020 5 minuten Door redactie

Heeft u de afgelopen dagen een fondsenwervende uiting gezien? Waarschijnlijk wel. Weet u ook nog van welke organisatie deze was? Waarschijnlijk niet. U herkent uitingen meteen aan de envelop, het muziekje of de voice-over bij een televisiespotje. Als u het logo weghaalt, ziet u niet meer direct van welke organisatie de uiting is. Het lijkt te veel op elkaar.

Het is belangrijk om na te denken hoe u uw organisatie neerzet in een fondsenwervende uiting. Doet u dat niet, dan lopen de resultaten van uw campagnes verder terug en verlaten nieuwe donateurs uw organisatie steeds sneller.

Waarom gebeurt dit? Donateurs en gevers houden nog steeds van het werk dat u doet, de reden waarom uw organisatie überhaupt ooit

Maak een account aan, je hoeft geen abonnee te zijn om het artikel te kunnen lezen


Al een account? Log in.

Kies een wachtwoord van tenminste 8 tekens.

Vul wee keer hetzelfde wachtwoord in.

Vul uw organisatie in.