VERDIEPINGSARTIKEL

Drie methodes voor meer grip op uw werk

2 mei 2019 4 minuten Door redactie

Het is een doordeweekse dag. Uw telefoon blijft maar rinkelen. Tientallen collega’s staan fysiek of virtueel naast uw bureau met berichten, vragen of verzoeken. Hoe gaat u met deze informatiestromen om? Aan welke persoon of taak schenkt u het eerste aandacht? Het zijn vragen waar menig werknemer mee worstelt. Door alle input eerst te beoordelen en daarna systematisch te verwerken, krijgt u de controle over uw werkdag terug.

Het ligt voor de hand dat u op een werkdag in de eerste plaats de zaken afwikkelt die urgent zijn. Toch is dat niet altijd in uw voordeel. U schuift daarvoor bijvoorbeeld steeds uw eigen werk aan de kant, of komt niet toe aan taken zonder deadline. Hoe behulpzamer uw opstelling, hoe beter me

Maak een account aan, je hoeft geen abonnee te zijn om het artikel te kunnen lezen


Al een account? Log in.

Kies een wachtwoord van tenminste 8 tekens.

Vul wee keer hetzelfde wachtwoord in.

Vul uw organisatie in.