Aandachtspunten van een socialmediabeleid

Social media zijn niet meer weg te denken. Ook binnen organisaties worden social media steeds vaker ingezet. Niet alleen om de eigen organisatie te promoten, maar ook om te communiceren met klanten. Tegelijkertijd gebruiken werknemers ook social media, waarop de werkgever niet altijd zicht heeft en dat kan in het ergste geval leiden tot reputatieschade van de organisatie. Leg daarom regels vast in een socialmediabeleid. Deze tool helpt u bij het opstellen van regels rondom het gebruik van social media door uw werknemers.

Download de tool
Direct toepasbaar in de praktijk

Naslagwerk - MS Word - 78.33 kb

  • Ontwikkeld door experts in samenwerking met de redactie van Rendement Uitgeverij.
  • U ontvangt automatisch bericht bij een update van de tool

Gerelateerd aan deze tool

Laatst toegevoegd

Meest gelezen

E-learningcursussen

  • Online marketing
    • Videocollege 29 minuten

    Als u een website heeft, wilt u natuurlijk graag dat mensen deze bezoeken. U kunt natuurlijk adverteren via de traditionele printmedia, maar tegenwoordig zijn er efficiëntere middelen....

  • ROI berekenen van social media
    • Videocollege 12 minuten

    Hoewel inmiddels duidelijk is dat het fenomeen social media een blijvertje is en dat het zijn meerwaarde heeft bewezen, zijn er in iedere organisatie wel twijfelaars te vinden. Zij...

Heeft u een vraag over Social media?

Richard van Berkel

Directeur en adviseur

LVB Networks
Adviseur is nu beschikbaar