Aannemen van personeel uit het buitenland

Voordat een buitenlandse werknemer bij uw organisatie in Nederland kan komen werken, zijn er een hoop privézaken die hij moet regelen. Hierbij kunt u denken aan de huur van een woning, het vinden van een school voor de kinderen of de gezondheidszorg. Ook voor u als werkgever levert zo’n buitenlandse werknemer extra aandachtspunten op. Deze checklist geeft aan op welke belangrijke zaken u moeten letten bij het aannemen van buitenlands personeel.

Download de tool
Direct toepasbaar in de praktijk

Checklist - MS Word - 74.87 kb

  • Ontwikkeld door experts in samenwerking met de redactie van Rendement Uitgeverij.
  • U ontvangt automatisch bericht bij een update van de tool
Deze tool komt voor in de volgende trajecten:

Gerelateerd aan deze tool

Laatst toegevoegd

Meest gelezen

Heeft u een vraag over Buitenlandse werknemers?

Anja Seling

Immigration Consultant

Expat Management Group
Adviseur is nu beschikbaar