Beïnvloedingsopties voor webwinkels

Heeft u een webwinkel, dan is het niet altijd even makkelijk om uw webwinkelbezoekers te beïnvloeden tot het overgaan van een aankoop. Deze infographic geeft een aantal suggesties die zijn onderverdeeld in de vier categorieën: sociaal bewijs, autoriteit, schaarste en innovatie.

Download de tool
Direct toepasbaar in de praktijk

Infographic - PDF - 560.82 kb

  • Ontwikkeld door experts in samenwerking met de redactie van Rendement Uitgeverij.
  • U ontvangt automatisch bericht bij een update van de tool
Deze tool komt voor in de volgende trajecten:

Proefabonnement Themadossiers Salaris Rendement

Gerelateerd aan deze tool

Laatst toegevoegd

  • Verzendkosten toch terugbetalen?

    Een klant van onze webwinkel eist dat ons bedrijf ook de verzendkosten terugbetaalt na een retourzending, maar we hebben op onze site vermeld dat we dat niet doen. De...

  • Wie betaalt een defect product?

    Wij hebben een webwinkel waarin we producten verkopen die we zelf inkopen bij verschillende leveranciers. Laatst stuurde een klant een defect product terug. Wij vervingen...

Meest gelezen

Heeft u een vraag over Webwinkel?

Richard van Berkel

Directeur en adviseur

LVB Networks
Adviseur is nu beschikbaar