Database in Access maken

Om gegevens en informatie op een overzichtelijke, functionele en relationele wijze bij elkaar te brengen kunt u een database maken. Het Windowsprogramma Access biedt hiervoor mogelijkheden. Zo kunt u bijvoorbeeld gegevens beheren over personeelsmanagement of via een database orders volgen. Vanuit de structurering van de informatie in de database kunnen bijvoorbeeld ook rapportages opgemaakt worden. Zo krijgt u veel verschillende inzichten over dezelfde informatie. Via dit stappenplan leert u hoe u een database kunt opzetten.

Download de tool
Direct toepasbaar in de praktijk

Stappenplan - MS Word - 281.76 kb

  • Ontwikkeld door experts in samenwerking met de redactie van Rendement Uitgeverij.
  • U ontvangt automatisch bericht bij een update van de tool
Deze tool komt voor in de volgende trajecten:

Gerelateerd aan deze tool

Laatst toegevoegd

Meest gelezen

Heeft u een vraag over Office 2013?

Bouke van Kleef

Innovatiecoaches, trainers, adviseurs, huisstijlspecialisten en programmeurs

AVK
Adviseur is nu beschikbaar