De inhoud van een sponsorcontract

Veel lokale ‘sponsoring’ vindt informeel plaats, omdat persoonlijke betrokkenheid een rol speelt. In zo’n sfeer kan het ongepast of zelfs nadelig zijn om een echte juridische fase in te bouwen. Om het risico op misverstanden en verkeerde verwachtingen te verkleinen, is het verstandig toch iets vast te leggen.

Download de tool
Direct toepasbaar in de praktijk

Checklist - MS Word - 69.67 kb

  • Ontwikkeld door experts in samenwerking met de redactie van Rendement Uitgeverij.
  • U ontvangt automatisch bericht bij een update van de tool
Deze tool komt voor in de volgende trajecten:

Gerelateerd aan deze tool

Laatst toegevoegd

Meest gelezen

  • Waar letten potentiële sponsoren op?

    Onze vereniging wil graag in zee gaan met een aantal ondernemingen om onszelf en ons doel beter in de markt te zetten. Bovendien kan dit ons helpen om bepaalde projecten...

  • Welke vormen van sponsoring bestaan er?

    Er zijn drie pijlers van sponsoring, die hier kort aan de orde komen: Logo’s: De eerste pijler is de meest traditionele, namelijk de mogelijkheid om ‘logo’s...

Heeft u een vraag over Sportsponsoring?

Vera Peerdeman

Directeur

Nassau Fundraising
Adviseur is nu beschikbaar