Een marketingplan opstellen

Een marketingplan is de uitvoering van uw bedrijfsstrategie, waarmee u bijvoorbeeld externe partijen kunt overtuigen om te investeren in uw product of dienst. Voor uzelf is een marketingplan uiteraard een goede leidraad over het te volgen beleid. In deze vaktool vindt u een handig formulier waarmee u een marketingplan kunt opstellen.

Download de tool
Direct toepasbaar in de praktijk

Formulier - MS Word - 81.91 kb

  • Ontwikkeld door experts in samenwerking met de redactie van Rendement Uitgeverij.
  • U ontvangt automatisch bericht bij een update van de tool
Deze tool komt voor in de volgende trajecten:

Gerelateerd aan deze tool

Laatst toegevoegd

Meest gelezen

  • Wat is taakstellend budgetteren?

    Bij taakstellend budgetteren bepaalt u het marketingbudget aan de hand van uw marketingdoelstellingen. Simpel gezegd is het budget zo groot als nodig voor het bereiken...

  • Wat zijn de functies van een verpakking?

    Er zijn meerdere functies van een verpakking waar de nadruk op kan worden gelegd, afhankelijk van zaken als de doelstellingen, de markt, de doelgroep en de concurrentie...

  • Wat is distributie?

    Distributie is het totaal aan verplaatsingen waar een product mee te maken krijgt voordat het van de fabrikant bij de klant is. Veel bedrijven zien distributie als een...

E-learningcursussen

  • SWOT-analyse
    • Videocollege 34 minuten

    Uw sterke punten naast uw zwakke punten zetten. Goed kijken, vergelijken, combinaties uitproberen, en zo ontdekken dat er nog zoveel meer mogelijkheden bestaan. Dat is de beproefde...

Heeft u een vraag over Marketingmix?

Richard van Berkel

Directeur en adviseur

LVB Networks
Adviseur is nu beschikbaar