Een personeelsdossier maken

U bent verplicht om voor iedere werknemer vanaf de start van zijn dienstverband een personeelsdossier te maken en bij te houden. Daarin moet u allerlei belangrijke documenten opnemen die betrekking hebben op de werknemer. Denk aan de arbeidsovereenkomst, persoonlijke gegevens, afspraken over werktijden en vergoedingen, een overzicht van ziekteverzuim en verslagen van functionerings- en beoordelingsgesprekken. In deze checklist vindt u een overzicht van hoofdstukken en het soort informatie dat u daarin op moet nemen voor een personeelsdossier.

Download de tool
Direct toepasbaar in de praktijk

Checklist - MS Word - 69.51 kb

  • Ontwikkeld door experts in samenwerking met de redactie van Rendement Uitgeverij.
  • U ontvangt automatisch bericht bij een update van de tool
Deze tool komt voor in de volgende trajecten:

Gerelateerd aan deze tool

Laatst toegevoegd

Meest gelezen

Heeft u een vraag over Personeelsdossier?

Ruud de Leede

Docent, Register Casemanager, Mediator

CS Opleidingen
Adviseur is nu beschikbaar