Fondsenwervingsplan

Een fondsenwervingsplan werkt alleen als u ook heeft gezorgd voor de interne voorbereiding en een extern haalbaarheidsonderzoek. Tenslotte ontwikkelt u daarmee een haalbare en realistische strategie, op basis van een analyse van uw sterke en zwakke punten. Daarna kunt u tijdens een brainstormsessie met alle belanghebbenden een aantal zaken op een rij zetten en discussiëren over de aanpak. Bent u het onderling eens, dan kunt u één en ander uitschrijven in een campagneplan, dat u als handleiding kunt gebruiken.

Download de tool
Direct toepasbaar in de praktijk

Checklist - MS Word - 72.78 kb

  • Ontwikkeld door experts in samenwerking met de redactie van Rendement Uitgeverij.
  • U ontvangt automatisch bericht bij een update van de tool
Deze tool komt voor in de volgende trajecten:
Fondsenwerving
53 tools

Gerelateerd aan deze tool

Laatst toegevoegd

Meest gelezen

Heeft u een vraag over Fondsenwerving?

Vera Peerdeman

Directeur

Nassau Fundraising
Adviseur is nu beschikbaar