Gross Rating Points (GRP): een uitleg

Grp's (Gross Rating Points) laten het bruto bereik van een tv-commercial of radiospot zien. Het berekenen van Grp's is geen hogere wiskunde, maar het vraagt wel om de nodige aandacht. Deze infographic legt u alles uit over Grp's.

Download de tool
Direct toepasbaar in de praktijk

Infographic - PDF - 1.12 mb

  • Ontwikkeld door experts in samenwerking met de redactie van Rendement Uitgeverij.
  • U ontvangt automatisch bericht bij een update van de tool
Deze tool komt voor in de volgende trajecten:
Reclame maken
12 tools

Gerelateerd aan deze tool

Laatst toegevoegd

Meest gelezen

  • Wat is themareclame?

    Themareclame is reclame die gebaseerd is op een bepaald onderwerp dat elke keer weer herhaald wordt. Bij dit soort reclame wordt geen prijs of korting genoemd. Themareclame...

  • Welke soorten reclame zijn er?

    Er zijn verschillende soorten reclame, zoals: themareclame; actiereclame; introductiereclame; collectieve reclame; joint promotion; ideële reclame; in-scriptsponsoring; onbaatzuchtige...

Heeft u een vraag over Reclame?

Richard van Berkel

Directeur en adviseur

LVB Networks
Adviseur is nu beschikbaar