Het meten van buitenreclame

Als u buitenreclame inzet wilt u weten welk effect het heeft. Wie ziet uw reclame? Komt de boodschap aan? Vanaf de ontwerpfase, tijdens de lancering en daarna  kan er getest worden of buitenreclame effectief is. Deze vaktool geeft aan hoe u dit kunt meten, zodat u de effectiviteit kunt vergroten

Download de tool
Direct toepasbaar in de praktijk

Stappenplan - MS Word - 71.01 kb

  • Ontwikkeld door experts in samenwerking met de redactie van Rendement Uitgeverij.
  • U ontvangt automatisch bericht bij een update van de tool
Deze tool komt voor in de volgende trajecten:
Buitenreclame
16 tools

Gerelateerd aan deze tool

Laatst toegevoegd

Meest gelezen

  • Wat is themareclame?

    Themareclame is reclame die gebaseerd is op een bepaald onderwerp dat elke keer weer herhaald wordt. Bij dit soort reclame wordt geen prijs of korting genoemd. Themareclame...

  • Welke soorten reclame zijn er?

    Er zijn verschillende soorten reclame, zoals: themareclame; actiereclame; introductiereclame; collectieve reclame; joint promotion; ideële reclame; in-scriptsponsoring; onbaatzuchtige...

Heeft u een vraag over Reclame?

Richard van Berkel

Directeur en adviseur

LVB Networks
Adviseur is nu beschikbaar