Het opstellen van een Service Level Agreement (SLA)

Zodra u een Service Level Agreement (SLA) opstelt, vertaalt u de moeilijk concreet te maken inspanningsverplichting van een leverancier in een resultaatverplichting. Een globaal overzicht van de stappen die u kunt volgen voor het opstellen van een SLA vindt u in deze vaktool.

Download de tool
Direct toepasbaar in de praktijk

Stappenplan - MS Word - 65.40 kb

  • Ontwikkeld door experts in samenwerking met de redactie van Rendement Uitgeverij.
  • U ontvangt automatisch bericht bij een update van de tool
Deze tool komt voor in de volgende trajecten:

Gerelateerd aan deze tool

Laatst toegevoegd

  • En als meer intern geheugen niet kan?

    Mijn pc wordt alweer wat ouder en hoewel ik alles regelmatig schoonmaak, begin ik toch steeds vaker stroperigheid op te merken. Het systeem voldoet verder prima, maar...

  • Hoe kom ik van die duivenpoep af?

    Als officemanager ben ik verantwoordelijk voor de schoonmaak van de ramen van ons monumentale kantoorpand. De glazenwasser lapt altijd mooi onze ramen, maar de kleine...

  • Wil ik de poetsers in de avonduurtjes?

    Ik ga een schoonmaakdienst inhuren, waarschijnlijk voor de avonduren. Voordat ik mijn beslissing definitief maak: wat zijn de voor- en nadelen van schoonmaak ná...

Meest gelezen