Kiezen voor de juiste vorm van reclame

Bij het kiezen van welke reclame u wilt inzetten om uw doelen te bereiken, moet u een aantal stappen doorlopen. Er moet een vorm van reclame worden gekozen, waarbij het budget moet kloppen en het gewenste bereik moet worden bepaald. Deze onderdelen vormen de factoren hoe u de ‘juiste’ vorm van reclame kiest. Dit stappenplan gaat dan ook in op het gehele reclamescala.

Download de tool
Direct toepasbaar in de praktijk

Stappenplan - MS Word - 72.09 kb

  • Ontwikkeld door experts in samenwerking met de redactie van Rendement Uitgeverij.
  • U ontvangt automatisch bericht bij een update van de tool
Deze tool komt voor in de volgende trajecten:
Buitenreclame
9 tools

Gerelateerd aan deze tool

Laatst toegevoegd

Meest gelezen

  • Wat is themareclame?

    Themareclame is reclame die gebaseerd is op een bepaald onderwerp dat elke keer weer herhaald wordt. Bij dit soort reclame wordt geen prijs of korting genoemd. Themareclame...

  • Welke soorten reclame zijn er?

    Er zijn verschillende soorten reclame, zoals: themareclame; actiereclame; introductiereclame; collectieve reclame; joint promotion; ideële reclame; in-scriptsponsoring; onbaatzuchtige...

Heeft u een vraag over Reclame?

Richard van Berkel

Directeur en adviseur

LVB Networks
Adviseur is nu beschikbaar