Paid, owned en earned media (POEM-model)

Steeds meer organisaties werken volgens het POEM-model, oftwel een (zorgvuldig afgestemde) mix van paid, owned en earned media. Wat zijn de belangrijkste voordelen van deze mediavormen? Deze infographic laat het u in een mooi overzicht zien.

Download de tool
Direct toepasbaar in de praktijk

Infographic - PDF - 1.05 mb

  • Ontwikkeld door experts in samenwerking met de redactie van Rendement Uitgeverij.
  • U ontvangt automatisch bericht bij een update van de tool

Gerelateerd aan deze tool

Laatst toegevoegd

Meest gelezen

  • Wat is actiecommunicatie?

    Door gebruik te maken van actiecommunicatie, probeert u het gedrag van uw doelgroep te beïnvloeden. Wat wilt u dat men doet en hoe krijgt u dat voor elkaar? Denk...

  • Wat is themacommunicatie?

    U kunt themacommunicatie inzetten om uw imago of naamsbekendheid op te bouwen. U probeert vooral door middel van verschillende media de kennis over uw organisatie onder...

E-learningcursussen

  • Online marketing
    • Videocollege 29 minuten

    Als u een website heeft, wilt u natuurlijk graag dat mensen deze bezoeken. U kunt natuurlijk adverteren via de traditionele printmedia, maar tegenwoordig zijn er efficiëntere middelen....

  • ROI berekenen van social media
    • Videocollege 12 minuten

    Hoewel inmiddels duidelijk is dat het fenomeen social media een blijvertje is en dat het zijn meerwaarde heeft bewezen, zijn er in iedere organisatie wel twijfelaars te vinden. Zij...

Heeft u een vraag over Media?

Richard van Berkel

Directeur en adviseur

LVB Networks
Adviseur is nu beschikbaar