Persoonlijk gesprek aangaan met wanbetaler

Er zijn nog steeds veel ondernemers die wel een debiteurenbeleid hebben, maar die niet consequent reageren op een te late betaling. Zo zijn er veel ondernemers die wel schriftelijk een aanmaningsprocedure aangaan, maar niet een gesprek met de klant aangaan waar dat wel op zijn plaats zou zijn. Een persoonlijk gesprek met uw debiteur kan u veel tijd en moeite besparen en zorgen voor snelle betaling. In deze vaktool meer over het voeren van een persoonlijk gesprek.

Download de tool
Direct toepasbaar in de praktijk

Begrippenlijst - MS Word - 69.49 kb

  • Ontwikkeld door experts in samenwerking met de redactie van Rendement Uitgeverij.
  • U ontvangt automatisch bericht bij een update van de tool
Deze tool komt voor in de volgende trajecten:
Debiteurenbeheer
36 tools

Gerelateerd aan deze tool

Laatst toegevoegd

Meest gelezen

E-learningcursussen

  • Debiteurenbeheer
    • Videocollege 10 minuten

    Het betalingsmoraal ligt lager dan normaal tijdens de crisis. Dat heeft u waarschijnlijk al wel gemerkt aan het contact met uw klanten. Wat moet u precies doen als uw klanten laat,...

  • Werken met subgrootboeken
    • Videocollege 8 minuten

    Wilt u uw kennis over financiële administratie verbeteren en verfijnen, dan biedt deze cursus uitkomst. Subgrootboeken bieden u een methode om heel snel de stand van zaken wat...

Heeft u een vraag over Debiteurenbeheer?

Jeroen Hettema

Adviseur financiële administratie, fiscale zaken en non-profit

Finovion
Adviseur is nu beschikbaar