Tegenprestaties van sponsors

Wie bent u en wat heeft u te bieden om een onderneming/sponsor te helpen bij het realiseren van haar (communicatie)doelstellingen? In een paar brainstorms – met de goede interne mensen – inventariseert u wat u kunt aanbieden. In principe zoeken ondernemingen via sponsoring op een aantal terreinen naar meerwaarde.

Download de tool
Direct toepasbaar in de praktijk

Checklist - MS Word - 68.96 kb

  • Ontwikkeld door experts in samenwerking met de redactie van Rendement Uitgeverij.
  • U ontvangt automatisch bericht bij een update van de tool
Deze tool komt voor in de volgende trajecten:

Gerelateerd aan deze tool

Laatst toegevoegd

Meest gelezen

  • Waar letten potentiële sponsoren op?

    Onze vereniging wil graag in zee gaan met een aantal ondernemingen om onszelf en ons doel beter in de markt te zetten. Bovendien kan dit ons helpen om bepaalde projecten...

  • Welke vormen van sponsoring bestaan er?

    Er zijn drie pijlers van sponsoring, die hier kort aan de orde komen: Logo’s: De eerste pijler is de meest traditionele, namelijk de mogelijkheid om ‘logo’s...

Heeft u een vraag over Sportsponsoring?

Jan Timmers

Adviseur financiële administratie en fiscale zaken

Finovion
Adviseur is nu beschikbaar