Terugvorderen geleverde goederen bij faillissement

Uw klant is failliet maar heeft zijn betalingen die hij aan u open had staan niet (volledig) voldaan. In dit geval is het mogelijk om de producten die u heeft geleverd terug te krijgen. Als u geen eigendomsvoorbehoud met de klant bent overeengekomen, kunt u zich beroepen op het recht van reclame. Dit doet u schriftelijk bij de curator. De voorbeeldbrief uit deze vaktool helpt u daarbij.

Download de tool
Direct toepasbaar in de praktijk

Maatwerkbrief - MS Word - 60.49 kb

  • Ontwikkeld door experts in samenwerking met de redactie van Rendement Uitgeverij.
  • U ontvangt automatisch bericht bij een update van de tool
Deze tool komt voor in de volgende trajecten:
Verkoopzaken
26 tools
Faillissement
5 tools

Gerelateerd aan deze tool

Laatst toegevoegd

Meest gelezen

Heeft u een vraag over Faillissement?

Carola van Vilsteren

BTW adviseur

van Vilsteren BTW advies
Adviseur is nu beschikbaar