Voorbeelddraaiboek reclamecampagne

Een reclamecampagne vereist goede communicatie en een overzichtelijk draaiboek. Een draaiboek staat vol met strakke deadlines, omschrijvingen en briefings, zodat iedere betrokkene, extern of intern, exact weet wat er van hem verwacht wordt. Een draaiboek geeft u grip op het proces en helpt u knelpunten in kaart te brengen. Met dit formulier heeft u een kant-en-klaar model die u alleen nog maar hoeft in te vullen voor een compleet draaiboek.

Download de tool
Direct toepasbaar in de praktijk

Formulier - MS Word - 89.33 kb

  • Ontwikkeld door experts in samenwerking met de redactie van Rendement Uitgeverij.
  • U ontvangt automatisch bericht bij een update van de tool
Deze tool komt voor in de volgende trajecten:

Gerelateerd aan deze tool

Laatst toegevoegd

Meest gelezen

  • Wat is themareclame?

    Themareclame is reclame die gebaseerd is op een bepaald onderwerp dat elke keer weer herhaald wordt. Bij dit soort reclame wordt geen prijs of korting genoemd. Themareclame...

  • Welke soorten reclame zijn er?

    Er zijn verschillende soorten reclame, zoals: themareclame; actiereclame; introductiereclame; collectieve reclame; joint promotion; ideële reclame; in-scriptsponsoring; onbaatzuchtige...

Heeft u een vraag over Reclame?

Richard van Berkel

Directeur en adviseur

LVB Networks
Adviseur is nu beschikbaar