Voorzieningen voor een schone werkomgeving

Niets is zo slecht voor het welzijn van werknemers als een vies, slecht onderhouden bedrijfspand. Dit leidt namelijk tot ziekte en bijbehorende hoge kosten. Het loont moeite te investeren in hygiëne op de werkplek. Dit begint al met een doordachte kantoorinrichting. De voorzieningen die u daarvoor kunt treffen staan in deze checklist.

Download de tool
Direct toepasbaar in de praktijk

Checklist - MS Word - 66.25 kb

  • Ontwikkeld door experts in samenwerking met de redactie van Rendement Uitgeverij.
  • U ontvangt automatisch bericht bij een update van de tool
Deze tool komt voor in de volgende trajecten:

Gerelateerd aan deze tool

Laatst toegevoegd

Meest gelezen

  • Wat is een billijke vergoeding?

    Als een ontbinding van een arbeidsovereenkomst tot stand komt door ernstig verwijtbaar gedrag van de werkgever, krijgt de werknemer een transitievergoeding. Ik begreep...

  • Wanneer heeft de OR instemmingsrecht?

    Op grond van artikel 27 van de Wet op de ondernemingsraden (WOR) heeft de ondernemingsraad het recht om wel of niet in te stemmen met een voorgenomen besluit van de bestuurder....

E-learningcursussen

  • Beroepsziekten
    • Videocollege 10 minuten

    Bij beroepsziekten bestaat er een duidelijk verband tussen een ziekte of aandoening en het werk of de arbeidsomstandigheden. Tijdens deze cursus leert u meer over de belangrijkste...

Heeft u een vraag over Arbeidsomstandigheden?

Huub Pennock

adviseur, trainer en coach duurzaam gezond werken

Ergo-balans
Adviseur is nu beschikbaar