E-mail is zowel zakelijk als persoonlijk gezien nog altijd een veelgebruikt communicatiemiddel. Eén belangrijk aspect blijft vaak wat onbeli...
Het is belangrijk om te communiceren met zakelijke relaties, en daarbij kunnen podcasts een handig middel zijn. Dit zijn een soort radio-uit...
U heeft eindeloos veel mogelijkheden om formele berichten te zenden. Per aangetekende brief bijvoorbeeld. Dat ziet er serieus uit, maar of d...
Fijn als in uw organisatie ondersteuning aanwezig is om de helpende hand te bieden bij IT-problemen. Een IT-helpdesk inrichten en bemensen i...
Met de geleidelijke versoepeling van de coronamaatregelen komt ook het kantoorleven weer op gang. Veel werknemers zullen niet meer alle dage...
Alles gaat in deze coronatijden anders dan anders. Zo vinden de meeste vergaderingen op dit moment via online kanalen plaats, omdat velen nu...
De resultaten die uw OR boekt, komen voort uit vergaderen. Uw OR vergadert zowel voor onderling beraad, als in het overleg met uw bestuurder...
De Wet op de ondernemingsraden (WOR) geeft uw OR en uw bestuurder de nodige handvatten om de medezeggenschap binnen uw organisatie vorm te g...
De ene doelgroep is de andere niet. Spreekt een wetenschappelijke tekst hoogopgeleide professoren aan, de gemiddelde Nederlander kan er wein...
De spelling, leestekens en structuur zijn belangrijk voor een begrijpelijke tekst, maar dat is niet alles wat nodig is voor het overbrengen...