Hoe zorgen we voor uitbetaling van het LIV?

Wat moeten wij als organisatie doen voor het LIV? 

Antwoord

28 november 2016

De uitbetaling van het LIV gaat geheel automatisch. U hoeft daarvoor de werknemer niet aan te melden. Als een werknemer aan de voorwaarden voldoet, wordt het LIV berekend aan de hand van de gegevens uit de polisadministratie en vervolgens uitbetaald. 

Gerelateerd aan dit antwoord

Laatst toegevoegd

Meest gelezen

E-learningcursussen

  • Lage-inkomensvoordeel
    • Videocollege 8 minuten

    Het lage-inkomensvoordeel (LIV) is onderdeel van de Wet tegemoetkomingen loondomein (WTL). Werkgevers ontvangen deze tegemoetkoming als zij werknemers in dienst hebben met een salaris...

Heeft u een vraag over Lage-inkomensvoordeel (LIV)?

Henk ten Hove

Senior Salarisadviseur

216 Accountants
Adviseur is nu beschikbaar