Welke verschillende soorten media zijn er om reclame te maken?

Antwoord

18 november 2009

Er zijn veel verschillende soorten media, die elk weer op een andere manier aantrekkelijk kunnen zijn voor reclame-uitingen. In het kort volgen hier de tien belangrijkste:

  1. 1. Gedrukte media (dagbladen, weekbladen, folders)
  2. 2. Ethermedia (televisie, radio)
  3. 3. Buitenmedia (billboards)
  4. 4. Interactieve media (telefoon, internet)
  5. 5. Bioscoop
  6. 6. Reclameartikelen (pennen met opdruk, T-shirts met opdruk, et cetera)
  7. 7. Winkelmedia (displays, narrowcasting via platte schermen)
  8. 8. Verpakkingen
  9. 9. Persoonlijke vertegenwoordigers, verkopers
  10. 10. Beurstands en evenementen

Gerelateerd aan dit antwoord

Laatst toegevoegd

Meest gelezen

  • Wat is actiecommunicatie?

    Door gebruik te maken van actiecommunicatie, probeert u het gedrag van uw doelgroep te beïnvloeden. Wat wilt u dat men doet en hoe krijgt u dat voor elkaar? Denk...

  • Waar is de jongere vrijwilliger?

    Onze vereniging krijgt vooral hulp van oudere vrijwilligers, terwijl we ook veel jonge leden hebben. Graag betrekken we deze groep hierin meer, maar hoe bereiken we hen?

E-learningcursussen

  • Online marketing
    • Videocollege 29 minuten

    Als u een website heeft, wilt u natuurlijk graag dat mensen deze bezoeken. U kunt natuurlijk adverteren via de traditionele printmedia, maar tegenwoordig zijn er efficiëntere middelen....

Heeft u een vraag over Media?

Richard van Berkel

Directeur en adviseur

LVB Networks
Adviseur is nu beschikbaar