Vraag & antwoord

Welke aandachtspunten zijn er bij het ontwikkelen van jonge werknemers?

Opleiding en ontwikkeling | Publicatiedatum 26-07-2019

Ons personeelsbestand is nogal ‘op leeftijd’, maar nu komen er enkele veertigminners in dienst. Waarmee moeten wij rekening houden bij de ontwikkeling van...

Is opnemen van telefoongesprekken AVG-proof?

Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) | Publicatiedatum 24-07-2019

De gesprekken die onze klantenservicemedewerkers voeren, nemen wij soms op voor trainingsdoeleinden. Hoe doen wij dit in lijn met de AVG? Als u op de werkvloer geluidsopnames...

Hoe werkt de coachingscirkel?

Coaching | Publicatiedatum 24-07-2019

Als bestuurder is het belangrijk om werknemers goed te coachen. Nou heb ik iets gehoord over de Coachingscirkel. Hoe werkt die precies? Coaching is enorm in opkomst....

Hoe voer ik een gesprek met een lastige werknemer?

Conflicthantering | Publicatiedatum 10-07-2019

In onze organisatie staat een werknemer bekend als ‘lastig om mee te werken’. Hoe kan ik het beste in gesprek gaan met deze persoon? Regelmatig zult u in...