Vraag & antwoord

Is het nodig om tapijt op de werkplek te reinigen?

Werkplek | 20-02-2024

Tapijtreiniging is niet goedkoop. Is het per se nodig om tapijt op de werkplek te reinigen? Werknemers baggeren dagelijks flink wat vuil het bedrijfspand binnen. De vloerbedekking...

Hoe maken wij de ontvangst in een bedrijfsverzamelgebouw persoonlijker?

Bedrijfshuisvesting | 27-09-2022

Onze organisatie zit in een bedrijfsverzamelgebouw. Hoe kunnen we de ontvangst van bezoekers in de gedeelde entree wat aansprekender maken? Grote kans dat u bij een bedrijfsverzamelgebouw...

Welke kosten vallen onder huisvestingskosten?

Bedrijfshuisvesting | 04-11-2020

Onze onderneming is op dit moment het kostenplaatje voor het aankomend jaar aan het maken. Daarvoor is van belang om de verwachte huisvestingskosten goed in kaart te...

Kunnen we door goed te verpakken de risico’s van pakketverzending ondervangen?

Facilitaire zaken | 22-09-2020

Onze producten worden altijd zorgvuldig en goed verpakt. Maar hebben we daarmee echt alle risico’s van pakketverzending ondervangen? Vanaf het moment dat een besteld...

Is een nieuwe factuur verplicht bij een verkeerd referentienummer?

Facturen | 24-07-2019

Moeten wij een nieuwe factuur sturen, als wij het (inkoop)referentienummer van de klant onjuist hebben vermeld? Nee, dat bent u niet verplicht. Voor uw opdrachtgever/klant...

Wat is de status van een getekende intentieverklaring?

Relatiebeheer | 22-07-2019

Tijdens een onderhandeling stelde de andere partij voor een intentieverklaring te tekenen. Wat houdt een dergelijke verklaring precies in en is die juridisch bindend?...

Hoe vraag ik een antwoordnummer aan?

Facilitaire zaken | 10-07-2019

Om de respons van onze mailing naar donateurs te verhogen, wil onze organisatie een antwoordnummer aanvragen. Hoe gaat dit in zijn werk? Met een antwoordnummer betaalt...