Google laat zien hoe u online kansen grijpt

Mobiele apparaten, social media en online winkelen; het internet lijkt dé route naar omzetgroei. De gratis cursus Digitale Werkplaats van Google helpt u bij het identificeren van online kansen en laat zien hoe u die kunt benutten. De Digitale Werkplaats is nu beschikbaar voor alle mkb’ers die over een Google-account beschikken.

9 juni 2016 | Door redactie

Google heeft de gratis cursus Digitale Werkplaats in het leven geroepen om de digitale vaardigheden en kennis van organisaties op te poetsen, zodat zij succesvol online kunnen ondernemen. De training bestaat uit meer dan 80 video’s. Er komen in die video’s 23 onderwerpen aan bod, waaronder de mogelijkheden van mobiele apparaten, online adverteren en webwinkels bouwen. Deelnemende organisaties kunnen een programma op maat samenstellen.

Digitale Werkplaats onderschreven door IAB

De cursus was in eerste instantie alleen beschikbaar voor ondernemers in enkele grote steden zoals Eindhoven, Rotterdam, Nijmegen en Groningen, maar is sinds kort toegankelijk voor alle organisaties die meer willen weten over de mogelijkheden die online biedt om groei te realiseren. Om deel te kunnen nemen aan de cursus is een Google-account verplicht. Organisaties die de Digitale Werkplaats-cursus succesvol afronden, krijgen een certificaat. Die certificering is onderschreven door IAB Europe (Interactive Advertising Bureau).

Bijlagen bij dit bericht

Online marketing
E-learning | VideoCollege 29 minuten