VERDIEPINGSARTIKEL

Aantrekkelijk voor sollicitanten door sterk werkgeversimago

17 mei 2021 5 minuten Door redactie

Werken aan het werkgeversimago, ook wel ‘employer branding’ genoemd, is een vereiste als uw organisatie wil dat geschikte kandidaten met hun cv aankloppen. Dit geldt al helemaal voor de jongere generaties.

Hoe zet uw organisatie zich als ‘merk’ op de kaart, en hoe benut u het zorgvuldig opgebouwde werkgeversimago bij het vinden van sollicitanten?

De beroepsbevolking is veranderd, en daarmee ook de arbeidsmarktcommunicatie: jonge werknemers willen bovenal een ‘klik’ voelen met een toekomstige werkgever. Ze verwachten een persoonlijke benadering waarbij het ontplooien van hun talenten centraal staat.

Ook moet de potentiële werkgever bij hun interesses en idealen passen en een verlengde zijn van hun persoo

Maak een account aan, je hoeft geen abonnee te zijn om het artikel te kunnen lezen


Al een account? Log in.

Kies een wachtwoord van tenminste 8 tekens.

Vul wee keer hetzelfde wachtwoord in.

Vul uw organisatie in.