VERDIEPINGSARTIKEL

Tien aandachtspunten voor een goede werkenbij-site

17 mei 2024 6 minuten Door redactie

Het personeelsbestand kwantitatief én kwalitatief op peil houden is een veelkoppig monster. De werving en selectie van nieuwe werknemers is door de arbeidsmarktkrapte – met gevoel voor understatement – gerust een uitdaging te noemen. Met een site die volledig gericht is op potentiële werknemers kunt u zich als werkgever beter profileren en uw aantrekkelijkheid vergroten. Hoe haalt u alles uit een 'werkenbij'-site?

In het werving-en-selectietraject (toolbox) is de 'candidate experience' veel belangrijker geworden, en die begint al bij de eerste kennismaking met uw organisatie. Kandidaten maken vóór ze besluiten te solliciteren een afweging op basis van de inhoud van het werk, organisatiedoelen en -waarden, c

Maak een account aan, je hoeft geen abonnee te zijn om het artikel te kunnen lezen


Al een account? Log in.

Kies een wachtwoord van tenminste 8 tekens.

Vul wee keer hetzelfde wachtwoord in.

Vul uw organisatie in.