VERDIEPINGSARTIKEL

De IT-helpdesk inrichten

29 juli 2021 8 minuten Door redactie

Fijn als in uw organisatie ondersteuning aanwezig is om de helpende hand te bieden bij IT-problemen. Een IT-helpdesk inrichten en bemensen is een kostbare zaak. Veel organisaties kiezen er dan ook voor om dit uit te besteden naar het buitenland. Daar zijn de lonen immers vaak een stuk lager. ‘Outsourcen’ van een helpdesk heeft wel bepaalde consequenties. Waar moet uw organisatie rekening mee houden?

Outsourcing naar het buitenland van bepaalde werkzaamheden, zoals de IT-helpdesk, kan zeker lonend zijn. Voor veel buitenlandse werknemers liggen de salarissen namelijk een stuk lager dan hier in Nederland.

Ook de gemakkelijke schaalbaarheid – zowel ‘op’ als ‘af’ – is een argument om voor uitbestedi

Maak een account aan, je hoeft geen abonnee te zijn om het artikel te kunnen lezen


Al een account? Log in.

Kies een wachtwoord van tenminste 8 tekens.

Vul wee keer hetzelfde wachtwoord in.

Vul uw organisatie in.