VERDIEPINGSARTIKEL

Zakelijke podcast: waar moet u op letten?

29 december 2021 3 minuten Door redactie

Het is belangrijk om te communiceren met zakelijke relaties, en daarbij kunnen podcasts een handig middel zijn. Dit zijn een soort radio-uitzendingen over een bepaald onderwerp.

Uw organisatie kan ze in eigen beheer produceren en op allerlei kanalen publiceren. Maak daarvoor wel eerst een goed plan.

De populariteit van de podcast neemt de laatste jaren flink toe. Bijna de helft van alle Nederlanders beluistert wel eens een podcast, dus is het ondertussen een belangrijk communicatiekanaal. Het woord podcast is een samenstelling van iPod en broadcast, en eigenlijk is het een soort audioblog.

Het wordt ook wel ‘on-demand radio’ genoemd. Uw relaties, maar ook collega’s, kunnen een podcast beluisteren w

Maak een account aan, je hoeft geen abonnee te zijn om het artikel te kunnen lezen


Al een account? Log in.

Kies een wachtwoord van tenminste 8 tekens.

Vul wee keer hetzelfde wachtwoord in.

Vul uw organisatie in.