Het begrip 'zakelijke communicatie' is bijzonder divers: eigenlijk is het alle communicatie die in naam van je functie of organisatie wordt gebezigd. Dat kunnen schriftelijke uitingen zijn, zoals (nieuws)brieven, brochures en e-mails, maar ook mondelinge uitingen als interne en externe gesprekken en vergaderingen.
Op deze themapagina vind je vakinformatie over zakelijke communicatie in de breedste zin van het woord. Van taalzaken als spelling, tekstopbouw en gesprekstechnieken tot tips over communicatiemiddelen als e-mail en WhatsApp tot de beveiliging van documenten.
Ondernemers zijn over het algemeen positief over administratie- en accountantskantoren. Dit blijkt uit een onderzoek van Boekhouders.nl. Wel...
'Zou het eventueel mogelijk kunnen zijn om een afspraak te gaan maken?' Of het nu uit onzekerheid, beleefdheid of duurdoenerij is: overdadig...
Je kopieert een stuk tekst naar het klembord met de bedoeling het in Word te plakken. Alleen vergeet je dat en selecteer je vlak daarna een...
Rendement vierde in 2024 het 25-jarig jubileum. Met een feest, extra mooie aanbiedingen én een lezersonderzoek. Uit dat lezersonderzoek blee...