Het begrip 'zakelijke communicatie' is bijzonder divers: eigenlijk is het alle communicatie die in naam van je functie of organisatie wordt gebezigd. Dat kunnen schriftelijke uitingen zijn, zoals (nieuws)brieven, brochures en e-mails, maar ook mondelinge uitingen als interne en externe gesprekken en vergaderingen.
Op deze themapagina vind je vakinformatie over zakelijke communicatie in de breedste zin van het woord. Van taalzaken als spelling, tekstopbouw en gesprekstechnieken tot tips over communicatiemiddelen als e-mail en WhatsApp tot de beveiliging van documenten.
WhatsApp-groepen: handig dat ze bestaan om snel iets met meerdere mensen delen, maar de grens tussen efficiëntie en overdaad is dun. WhatsAp...
Zeg eens eerlijk, wat vind je van de zin ‘timing is key voor onze business’? De zin bevat maar liefst drie Engelse leenwoorden. Waar je ‘key...
Teksten die je typt in Messengerdienst WhatsApp kun je ook vetgedrukt, cursief en doorgestreept weergeven. Soms komt dat de leesbaarheid van...
Ondernemers zijn over het algemeen positief over administratie- en accountantskantoren. Dit blijkt uit een onderzoek van Boekhouders.nl. Wel...