VERDIEPINGSARTIKEL

Bedrijfsstrategie aanpassen aan het ‘nieuwe normaal’

16 mei 2022 7 minuten Door redactie

De afgelopen twee jaar heeft u mogelijk snelle en rigoureuze beslissingen moeten nemen om uw onderneming draaiende te houden. U kunt echter niet eeuwig brandjes blijven blussen. Nu het de coronacrisis zo goed als voorbij is, is het een goed moment om onderdelen van uw bedrijfsstrategie eens onder de loep te nemen en te zorgen dat de boel overal op orde is.

Gedurende de crisis zult u ongetwijfeld inzichten hebben opgedaan voor uw bedrijfsvoering. Welke kwetsbaarheden zijn tijdens de crisis naar boven gekomen? Hoe heeft u deze hersteld? Welke verbeteringen heeft u doorgevoerd? En wat kan en moet beter?

Misschien ondervond u tijdens de coronacrisis dat uw werknemers niet zelfstandig en veilig vanuit huis kunnen

Maak een account aan, je hoeft geen abonnee te zijn om het artikel te kunnen lezen


Al een account? Log in.

Kies een wachtwoord van tenminste 8 tekens.

Vul wee keer hetzelfde wachtwoord in.

Vul uw organisatie in.